Ur en kungs perspektiv

Jag vaknade tidigt på morgonen, för att hitta min fru hålla på att föda barn. Min son, Prins Julius stod vid sidan om och hejade på mig. Jag bad honom att gå, för en förlossning är inget som ett ungt sinne ska behöva se (tror jag). Min andre son, Prins Ulf Erick (kreativt namn, jao) var i en grotta och sökte efter denne "Krabbrövare".
Efter ungefär en timme, hade min fru fött en dotter, som fick heta Violin. För, ja, min fru dansar endast när harleiken (tror det stavas så xD) spelar på hennes fiol. Så, eh, ja. Jag hade önskat mig en dotter länge nu, och efter flera försök hade vi äntligen fått en.
Dagar senare, hade Violin växt upp. Hon ville bli "piratprinsessa", och även jag som skulle låta henne göra vad hon ville, sade nej. Det gjorde även min fru. Hon fick istället hår nedtill halsen och en röd klänning prytt i guld. 
Senare hade vi fest, för det var något med någon koloni.
 
Lol, den blev så dålig.
 
Bai!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsparadise.blogg.se

En simsblogg om The Sims 3. Jag kommer skriva fusk, downloads, utmaningar m.m.

RSS 2.0