Familjen Breeze

Förra veckan var jag hos min mamma, och kunde inte uppdatera. Hade inte riktigt tid i måndags och tisdags, så nu får ni ett inlägg ur mitt spelande.
 
Angel (längst till vänster) och Devin (mitten) åkte till höstfestivalen efter att Angel blivit gravid.
Helt plötsligt sprang Angel iväg för att spy, och tittade sedan bara på när tävlingen höll på.
Efter pajätar tävlingen gick de i spökhuset, och efter det... Ja, ni ser.
Efter att de kommit hem och skulle skära pumpor, så började Angels mage att värka. Snabbt tog Devin henne till sjukhuset i sin jättecoola bil.
Det blev en flicka, vid namn Taylor (har inga bilder av henne när hon var bebis). Taylor lärde sig snabbt att gå, prata och att gå på pottan.
Angel åldrades efter fem dagar, precis innan spökdagen (heter det så på svenska?).
Hon gick på bus eller godis och samlade ihop 3 godisbitar och en actionfigur av en ond tomte(?).
Angel och Devin gjorde slut, efter att Devin var otrogen mot Angel med Sugar Bijou.
Nu när Taylor också var barn och gick i skolan det mesta på dagarna och Angel var singel, så fick hon mer tid till sitt jobb. Hon bjöd över sina bandmedlemmar och de repade, eftersom att de hade en konsert på fredagen.
Taylor blev sjuk på torsdagen, och detta skapade problem för Angel, eftersom att hon inte kunde repa, och att hon hade konsert på fredagen. 
Det slutade med att på fredagen blev Angel sjuk hon med, och kunde inte spela på konserten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsparadise.blogg.se

En simsblogg om The Sims 3. Jag kommer skriva fusk, downloads, utmaningar m.m.

RSS 2.0