Familjen Stevens Del 2

Det hände så mycket i mitt spel när jag spelade med familjen, att jag ville dela med mig mer av Melody och Irmas liv.
Eftersom att Melody blev dagmamma så tjänade hon ihop snabba pengar för att köpa ett nytt och större hus. Huset hade från början tre sovrum, men ett gjordes om till ett lekrum.
Melody satt och tittade på gamla videos av Irma. Hon saknade Irma redan efter bara två sims dagar.
 
På tisdagsmorgonen så kom två flickor, Layla och Beatrice. Melody matade barnen och bytte sedan blöjorna på dem.
Därefter lekte hon och tog hand om dem hela dagen tills 19.00, när föräldrarna skulle hämta barnen. Men då fick Melody ett samtal från Laylas pappa, och han skulle vara lite sen.
Den extra timmen spenderade Melody att lära Layla att prata.
På kvällen ringde Melody till Irma från internatskolan, och allt var bra med Irma. Hon berättade om allt hon lärt sig på konstskolan, och att hon längtade hem.
Melody tog ett bad, sedan la hon sig ner i sängen, och sov.
Hon tog hand om barnen tills respektive föräldrar hämtade dem. Irma berättade att hon inte gillade konstskolan, och att hon ville åka hem. Irma fick komma hem, men hon skulle få börja på en annan internatskola istället. Irma och Melody kom överens om att Irma skulle börja på Skolan för Fred & Kärlek.
När Irma kom hem så tittade de på filmer som Melody filmat av barnen som hon tog hand om som dagmamma.
Irma berättade spökhistorier för Moira hela kvällen, men Melody blev arg på henne och sa åt henne att gå och lägga sig.
 
Bai!
Anonym
2014-03-24 @ 17:40:12

snygg blogg

Svar: #nosarcasmliksom
Paradise




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsparadise.blogg.se

En simsblogg om The Sims 3. Jag kommer skriva fusk, downloads, utmaningar m.m.

RSS 2.0