Familjen Stevens

Förlåt för att det har varit så tyst på bloggen, men jag har verkligen inte haft lust att blogga.
Jag fyllde år i onsdags, och jag köpte Sims 3 Leva Livet :D
 
Melody Stevens hade precis adopterat en dotter vid namn Irma Stevens.
En sims dag senare så fick Irma ett paket i posten, från hennes kusin Euguene (ja, h*n hette Euguene). Det var en docka, som fick namnet Moira. Irma verkade gilla dockan mycket, eftersom att hon lekte och sjöng med den nästan hela tiden.
Melody och Irma tog senare en promenad till parken i Irma's nya barnvagn.
Efter att de hade varit i parken i ungefär en simstimme så kom en kvinna som höll på att föda barn. Irma och Melody gick snabbt därifrån, och sedan hem.
Irma sov första natten i sin egen säng, och självklart med dockan bredvid henne.
Nästa dag när Melody hade åkt till jobbet så kom en barnvakt. Han tog inge vidare bra om Irma, men han matade henne iallafall. Och dessutom behövde Melody jobba för att få in pengar till det lilla hushållet.
Melody sa upp sig från sitt jobb och blev istället dagmamma. Det skulle bli enklare för både Irma och Melody.
På lördagen hade Irma hennes födelsedag, och Melody skrev in henne på en internatskola. Hon blev inskriven på Konstskolan LeFormage.
Irma hade senare teparty med Moira.
Moira förvandlades, och Irma och Moira började genast att prata.
Eftersom att det var Irmas födelsedag så fick hon också presenter! Hon fick en fotboll, ett paraply och en sällsynt sten.
På kvällen hade Moira och Irma kuddkrig. Moira fuskade eller något så att Irma blev arg.
På morgonen så kom Moira med flingor till Irma (man kan inte se Moira eftersom att jag var inne på Melodys synvinkel).
Medans Melody gjorde våfflor så gick Irma iväg till taxin för att åka iväg till internatskolan.
 
Bai!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsparadise.blogg.se

En simsblogg om The Sims 3. Jag kommer skriva fusk, downloads, utmaningar m.m.

RSS 2.0