Bildbomb - May 2014

Jag tänkte göra en bildbomb för varje månad, och börjar idag. Det blir säkert tidigare bilder också, men det bryr vi oss inte om.
 
Anna Bailes sjunger inför en publik, och två hundar står och flörtar med varanda strax intill.
Anna igen, dock med färgat hår. Hon fick en hel flock med publik efter sig (dels för att det var SimFest), men de står typ 50 meter ifrån scenen.
Helen (sim på Mediafire, förresten) gifter sig med Parker. Den blåa gubben är Helens pappa, och tanten med röd kofta är hennes mamma. De två andra gamlingarna är Parkers föräldrar, och Kaylynn (som blivit svart?) står framför sin mamma.
Min rebbelliska tonårs-sim har utegångsförbjud, och spenderar tid på det han älskar mest. Konst och musik.
Här bråkar han med sin mamma.
Helena i Shang Simla, Kina.
Familj till en challenge jag inte minns.
Gubbe i overall - Bertil, pappa
Tant som sitter i gangstahsoffa - Fiona, mamma
Ungjävel som målar - Fiona Jr.
Ungjävel som läser - Bertil Jr.
Ja, det är seriösa namn.
Gangstah arkitekt sim, Kayly
...
I rött - Angie Brauwn
I lila/rosa - Peter Brauwn
Träd :D
Skulptör
 
Bai!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsparadise.blogg.se

En simsblogg om The Sims 3. Jag kommer skriva fusk, downloads, utmaningar m.m.

RSS 2.0