Dagens Download - Skysims Hair 203

http://thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-hair-hairstyles-female/title/skysims-hair-adult-203-no-acc/id/1240743/
 
Hej c:
 
Förlåt för att jag inte orkat skriva, men jag har spelat TSM i typ tre timmar nu, så jag har ett par bilder som jag ska slänga ihop till imorgon. Hanna och Palmer är fortfarande W.I.P. Jag har typ inte gjort något mer. Och när jag väl höll på med det så började TS3 bugga sönder, och jag startade om det typ 5 gånger, så jag var tvungen att ta bort den och börja om.
 Eller ja, jag måste hämta min iPad så att jag har något att jämföra med xD
 
Anyways, vi hörs imorgon.
 
Bai!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

simsparadise.blogg.se

En simsblogg om The Sims 3. Jag kommer skriva fusk, downloads, utmaningar m.m.

RSS 2.0